Contact center-oplossingen

Contact Center-Oplossingen

Simple, effective, integrated communications

Of u nu een helpdesk of informatiebalie heeft met een paar medewerkers of een groot, multimedia contact center, Mitel biedt een passende oplossing die eenvoudig te gebruiken is, modulair uit te bouwen is en veel rapportagemogelijkheden biedt.

 

“Hogere klanttevredenheid, ze krijgen sneller antwoord op hun vraag en zo kunnen wij eerder door met het volgende gesprek.” - Vicky Hardy, Help Desk Manager, Shamrock Foods

Op basis van het MiContact Center-portfolio kiest u de bouwstenen die voor uw klantcontact relevant zijn. U maakt het zo basic of uitgebreid als u wilt en laat uw agenten overal werken waar zij beschikken over een internetverbinding. Na een bepaalde periode uitbreiden of nieuwe zaken toevoegen? Dat kan. Zelf uw processen en callflows aanpassen? Ook dat kan. Klantcontact integreren met unified communications applicaties als Microsoft Lync? Ook dat bieden wij. U kiest. En u kiest bovendien hoe u afrekent: een investering in één keer of als dienst voor een vast bedrag per gebruiker, per maand.

Verhoog uw bereikbaarheid en versterk relaties

Zorg dat klantcontact soepel en effectief verloopt. Zorg dat u niet alleen telefonisch, maar ook op het gebied van multimedia (e-mail, chat) of zelfs via social media goed bereikbaar bent. Bouw relaties met klanten, burgers of clienten op en uit met MiContact Center-toepassingen. Verkrijg bovendien inzicht in hoe uw organisatie scoort op het gebeid van bereikbaarheid en het daadwerkelijk helpen uw (belangrijke) relaties.

Met MiContact Center beschikt u over:

  • Alles wat u nodig heeft om effectief klantcontact op- en uit te bouwen (Automatic Call Distribution, wachtrijmeldingen en indicaties, voorkeursbehandelingen voor belangrijke relaties)
  • Heel veel handige en eenvoudig te interpreteren rapportages 
  • Efficiënt beheer
  • Indien gewenst richt u zelf callflows, processen, enz. in of past u deze simpel aan 


Contact center-oplossingen

Contact Center-Oplossingen

Simple, effective, integrated communications

Of u nu een helpdesk of informatiebalie heeft met een paar medewerkers of een groot, multimedia contact center, Mitel biedt een passende oplossing die eenvoudig te gebruiken is, modulair uit te bouwen is en veel rapportagemogelijkheden biedt.

 

“Hogere klanttevredenheid, ze krijgen sneller antwoord op hun vraag en zo kunnen wij eerder door met het volgende gesprek.” - Vicky Hardy, Help Desk Manager, Shamrock Foods

Op basis van het MiContact Center-portfolio kiest u de bouwstenen die voor uw klantcontact relevant zijn. U maakt het zo basic of uitgebreid als u wilt en laat uw agenten overal werken waar zij beschikken over een internetverbinding. Na een bepaalde periode uitbreiden of nieuwe zaken toevoegen? Dat kan. Zelf uw processen en callflows aanpassen? Ook dat kan. Klantcontact integreren met unified communications applicaties als Microsoft Lync? Ook dat bieden wij. U kiest. En u kiest bovendien hoe u afrekent: een investering in één keer of als dienst voor een vast bedrag per gebruiker, per maand.

Verhoog uw bereikbaarheid en versterk relaties

Zorg dat klantcontact soepel en effectief verloopt. Zorg dat u niet alleen telefonisch, maar ook op het gebied van multimedia (e-mail, chat) of zelfs via social media goed bereikbaar bent. Bouw relaties met klanten, burgers of clienten op en uit met MiContact Center-toepassingen. Verkrijg bovendien inzicht in hoe uw organisatie scoort op het gebeid van bereikbaarheid en het daadwerkelijk helpen uw (belangrijke) relaties.

Met MiContact Center beschikt u over:

  • Alles wat u nodig heeft om effectief klantcontact op- en uit te bouwen (Automatic Call Distribution, wachtrijmeldingen en indicaties, voorkeursbehandelingen voor belangrijke relaties)
  • Heel veel handige en eenvoudig te interpreteren rapportages 
  • Efficiënt beheer
  • Indien gewenst richt u zelf callflows, processen, enz. in of past u deze simpel aan