MiCloud Contact Center

In het moderne digitale tijdperk is de betekenis van klantervaring veranderd. De verwachtingen ervan zijn hoger dan ooit tevoren. Consumenten zijn niet langer tevreden met negen-tot-vijf-service. Ze verwachten dag en nacht contact te kunnen hebben. Ze verwachten de vrijheid te hebben om te kiezen via welke kanalen ze kunnen communiceren. Ze verwachten via naadloze, digitale interactie direct antwoord te krijgen. En met een cloud-based contact center komen al die verwachtingen waar.

Communiceer hoe de klant dat wil

Uw klanten hebben behoefte aan een positieve ervaring en u wilt die ervaring leveren. Zorg dan ook voor een waardige ervaring voor deze hyper-connected generatie door communicatie aan te bieden via telefoon, e-mail, chat en zelfs sms. Houd uw deur en hun opties open met een contact center in de cloud, zodat ze elke mogelijkheid hebben om met u te praten en geen reden hebben om dat niet te doen.

Wees flexibel met eenvoudig opschalen

Uw organisatie groeit snel en de tools die u gebruikt moeten dan ook net zo flexibel zijn. Door uw services, functies en applicaties in de cloud te hosten, kunnen uw werknemers overal dezelfde geweldige klantervaring bieden. U kunt dan ook eenvoudig opschalen, waar en wanneer u dat wilt, zodat u tijdelijke drukte en groei direct kunt aanpakken.

Bespaar kosten en werk efficiënt

Of het nu om tijd of geld gaat, u kunt uw budget beter besteden dan aan een server of extra software. Alles wat u nodig hebt, is geïntegreerd in één oplossing in de cloud. U kunt een ongeëvenaarde klantervaring leveren, terwijl u hier minimaal voor betaalt.

25% van de wereldbevolking nu heeft nu actieve accounts op social media, waardoor goede en slechte ervaringen met klantenservices vrijwel direct worden gedeeld.

Neem contact op met een specialist op het gebied van cloudcommunicatie