MiCloud Contact Center

Een uitstekende klantervaring is prioriteit nummer één voor de meeste organisaties. Met MiCloud Contact Center kunt u uw interacties met klanten effectiever beheren zonder de complexiteit van een traditioneel contact center. Mitel minimaliseert de complexiteit en kosten met geavanceerde cloud-technologie, zodat u zich kunt richten op het maximaliseren van uw omzet en klanttevredenheid.

Hoe het werkt

Met MiCloud krijgt u een zakelijk telefoonsysteem dat gewoon uitstekend werkt, maar voor wie in de technische details is geïnteresseerd, volgt hier nog wat extra informatie. Het brein van het systeem bevindt zich in onze geo-redundante datacenters die ook operationeel blijven in het zeldzame geval dat er een storing optreedt. Informatie en spraak worden via het openbare internet naar hun eindbestemming getransporteerd met behulp van VoIP-protocollen. Werknemers beschikken altijd over dezelfde communicatiefuncties, ongeacht of ze op kantoor, onderweg of thuis werken.

In 2020 beheren klanten 85% van hun relaties met grote organisaties zonder menselijke interactie.

Neem contact op met een specialist op het gebied van cloudcommunicatie